Logistikkforeningens årskonferanse på Holmsbu Spa og Hotell den 13. - 15. april 2018!

Abstract chaotic background.

Idylliske Holmsbu Spa og Hotell åpner opp flere muligheter for både sponsorer og deltakere til årets konferanse. Hotellet tilbyr flere alternativer til hyggelig bofellesskap og en mulighet til å bli bedre kjent med andre medlemmer som deltar på konferansen. Rommene på Holmsbu fordeler seg på sjøboder, villaer og vanlig hotellrom. Alle medlemmene/deltakerne som tar med seg ledsager vil bli booket inn i et dobbeltrom og de som kommer alene vil få utdelt et enkeltrom. Alle får eget rom, men det er mulig at noen må dele bad med deltakere på to andre rom i samme bofellesskap. Hvis dere ikke har mulighet til å bli hele helgen, så ikke fortvil. I år har du mulighet til å booke dagsbillett for fredagen, men vi anbefaler å bli hele helgen i og med at det blir fullt program hele lørdagen med flere foredrag og paneldebatt på slutten av dagen.

Gå ikke glipp av årets konferanse på idylliske Holmsbu med mange spennende foredragsholdere og mulighet for avslapping og velvær i Spa avdelingen.

Link til påmelding her >>

Endelig program vil bli sendt ut etter vinterferien.

Mer informasjon om konferansen:

Smarte tekniske løsninger innenfor logistikk er i rivende utvikling. Vi er stolte av at Virgin Hyperloop One (www.hyperloop-one.com) ved Vice-President Dr. Alan James, kommer for å gi oss et dypdykk i hva vi kan vente oss av morgendagens logistikkløsninger.

Konsulenthusene PwC og Cowi skal tar oss gjennom trender og krav til kompetanse mens Tine, Choice og Adecco deler av sine erfaringer – alt innenfor rammen FLEKSIBEL LOGISTIKK for morgendagen. Flere spennende foredragsholdere er booket og annonseres fortløpende. De vil gi en bred faglig plattform på årskonferansen.

Faglig program gjennomføres på fredag og lørdag. Faglig program avsluttes med paneldebatt ledet av logistikknestor Erling Sæther. I tillegg vil det være muligheter for aktiviteter og SPA samt egentid. Dette gir en perfekt mulighet til å ta med seg ledsager.

Påmelding åpner uke 7 – lenke til påmelding sendes alle medlemmer!

Vi håper dere holder av 13.-15. April for faglig påfyll og hyggelige dager med oss på Holmsbu

Logistikkforeningen avd. Østlandet