Logistikkforeningens årskonferanse på Holmsbu Spa og Hotell den 13. - 15. april 2018!

Abstract chaotic background.

Idylliske Holmsbu Spa og Hotell åpner opp flere muligheter for både sponsorer og deltakere til årets konferanse. Hotellet tilbyr flere alternativer til hyggelig bofellesskap og en mulighet til å bli bedre kjent med andre medlemmer som deltar på konferansen. Rommene på Holmsbu fordeler seg på sjøboder, villaer og vanlig hotellrom. Alle medlemmene/deltakerne som tar med seg ledsager vil bli booket inn i et dobbeltrom og de som kommer alene vil få utdelt et enkeltrom. Alle får eget rom, men det er mulig at noen må dele bad med deltakere på to andre rom i samme bofellesskap. Hvis dere ikke har mulighet til å bli hele helgen, så ikke fortvil. I år har du mulighet til å booke dagsbillett for fredagen, men vi anbefaler å bli hele helgen i og med at det blir fullt program hele lørdagen med flere foredrag og paneldebatt på slutten av dagen.

Gå ikke glipp av årets konferanse på idylliske Holmsbu med mange spennende foredragsholdere og mulighet for avslapping og velvær i Spa avdelingen.

Vi har booket mange spennende foredragsholdere og programmet begynner nå å bli klart. Disse bedriftene kommer til oss: Kongsberg Defense and Aerospace, PWC, Sportamore, NHO, Pindem, Swix Sport, PostNord, Cowi, Choice og Adecco.

Program >>

Link til påmelding her >>

En liten smakebit fra noen av våre foredragsholdere >>

Mer informasjon om konferansen:

Smarte tekniske løsninger innenfor logistikk er i rivende utvikling. Vi er stolte av at Kongsberg Defense and AerospaceOne kommer for å gi oss et dypdykk i "F-35 – industrisamarbeid KONGSBERG og Lockheed Martin".

Konsulenthusene PwC og Cowi skal tar oss gjennom trender og krav til kompetanse mens NHO, Choice og Adecco deler av sine erfaringer – alt innenfor rammen FLEKSIBEL LOGISTIKK for morgendagen. Flere spennende foredragsholdere er booket og annonseres fortløpende. De vil gi en bred faglig plattform på årskonferansen.

Faglig program gjennomføres på fredag og lørdag. Faglig program avsluttes med paneldebatt ledet av logistikknestor Erling Sæther. I tillegg vil det være muligheter for aktiviteter og SPA samt egentid. Dette gir en perfekt mulighet til å ta med seg ledsager.

Vi håper dere holder av 13.-15. April for faglig påfyll og hyggelige dager med oss på Holmsbu.

Logistikkforeningen avd. Østlandet