Seniorgruppens 5-årsjubileum

Den 26. januar feiret Østlandsavdelingens seniorgruppe sitt 5- årsjubileum på Stortorvets Gjæstgiveri.

Kvelden ble innledet med ett innlegg fra senioravdelingens «grand old man», Arne Wasa, som oppsummerte foreningens historie.
Presentasjonen ble krydret med fargerike beskrivelser fra foreningens samlinger gjennom tidene, til stor begeistring fra salen…

Neste presentasjon omhandlet logistikken under Ski-VM 2011, innlevelsesrikt fortalt av Bjørn Morten Vold – Logistikkansvarlig for hele arrangementet.

Bjørn Morten ga oss et fascinerende innblikk i de mange detaljene rundt det omfattende prosjektet, og etter alle spørsmålene fra salen å dømme etterpå var dette et tema som interesserte logistikerne i salen.

Kvelden ble avrundet med en velsmakende jubileumsmiddag. I løpet av middagen ble det også utnevnt ett nytt æresmedlem av foreningen, Gunnar Ødegaard. Gunnar Ødegaard var en av de 28 personene som startet foreningen i 1966. Han har vært speditør i hele sitt yrkesliv, i tjeneste for bla Fred Olsen Spedisjon. Han har vært både formann i Oslo Speditørforening og styremedlem i Norges Speditørforening, hvor man på den tiden la grunnlaget for det som senere skulle bli til NSAB. Gunnar er også en av «gründerne» for vår senioravdeling, og har over lang tid utført en ekstraordinær innsats for Logistikkforeningens arbeid.

Vi gratulerer Gunnar Ødegaard med æresmedlemskapet!

En svært hyggelig kveld med god stemning – som vanlig for denne gjengen!
(Ønsker du å vite mer om Logistikkforeningens senioravdeling på Østlandet, kontakt anbrevig@broadpark.no