Vestlandet

Bli medlem og lær mer om logistikk. Vi står foran store endringer som økt digitalisering og autonome kjøretøyer, ytterligere globalisering og nye forretningsmodeller. Våre medlemmer står midt i denne spennende utviklingen. Bli med i nettverket og del din kunnskap og dine erfaringer.

Logistikkforeningen.no, Vestlandet har som mål og øke det enkelte medlems innsikt, nettverk og derved konkurransekraft i fagområdet Logistikk, videre være en naturlig møteplass. Vi ønsker å bidra til at medlemmene er oppdatert og på høyde med utviklingen innen fagområdet.

Logistikkforeningen.no,Vesltandet ble stiftet i 1993 og har pt. ca. 200 medlemmer i næringslivet i regionen. De fleste største bedrifter i regionen er representert i foreningene gjennom bedriftsmedlemskap eller enkelt medlemskap. Vi ønsker likevel å komme i kontakt med flere bedrifter og personer som ønsker å bli medlem av vår forening.  Se her for mer informasjon om medlemskap: Priser, medlemsvilkår og innmelding

Klikk her for å kontakt oss.

Logistikkforeningen.no,Vestlandet arrangerer hver måned medlemsmøter eller bedriftsbesøk. Invitasjon til hvert enkelt arrangement sendes ut til våre medlemmer via e-mail og Logistikkforeningen Vestlandet på Facebook  Logg inn og lik oss.

Espen Andersen
Hallvard Lerøy AS